Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

«Είμαι ΠΑΟΚτσής και όλοι το ξέρετε…»

Καλεσμένος στο συνδρομητικό κανάλι  είναι αυτή την ώρα  ο Αντελίνο Βιερίνια και μάλιστα μιλά στα ελληνικά. Όταν ο παρουσιαστής του είπε πως είναι ευχάριστη έκπληξη το ότι μιλά ελληνικά και πως δεν περίμενε να τα μιλά τόσο καλά ο Αντελίνο γελώντας είπε: «ούτε εγώ…»
Αρχικά ο Πορτογάλος αναφέρθηκε στη μάχη των πλέι οφ: «Ο ΠΑΟΚ πήρε μια σημαντική νίκη στην Τρίπολη αλλά πρέπει να κερδίσει την Κυριακή για να μπορέσει να βγει πρώτος»

Ο Αντελίνο σχολίασε το αν θα είναι διαφορετικό το ματς της Κυριακής με εκείνο της Τετάρτης:  «Δεν νομίζω ότι μπορούμε να δούμε διαφορετικά πράγματα. Η μια ομάδα γνωρίζει την άλλη και δεν έχουν να κρύψουν τίποτε. Επίσης επειδή το ματς είναι κρίσιμο δεν μπορείς να περιμένεις πολλές αλλαγές στην ενδεκάδα»
Για την πορεία του ΠΑΣ και του Ατρόμητου στα πλέι οφ: «Δεν είναι έκπληξη για μένα αφού παίζουν και οι δυο καλό ποδόσφαιρο. Ο ΠΑΣ έχει τον Ντε Βισέντι που είναι καλός παίκτης. Με την αξία του πέρασε από τον Παναθηναϊκό στα πλέι οφ και δικαίως βρίσκεται σε θέση που οδηγεί στην Ευρώπη»
Για το πώς βλέπει το ελληνικό πρωτάθλημα πλέον παρακολουθώντας το από μακριά: «Δεν περίμενα τον Παναθηναϊκό, την ΑΕΚ και τον Άρη να βρίσκονται σε αυτό το σημείο. Εγώ είμαι ΠΑΟΚτσής πάντως και παρακολουθούσα μόνο τον ΠΑΟΚ. Αλλά δεν περίμενα να είναι τόσο χαμηλά αυτές οι ομάδες»
Για το αν τον έχει αλλάξει η Μπουντεσλίγκα: «Έχω αλλάξει σε φυσική κατάσταση. Εκεί εντοπίζω τη διαφορά που έχω από τη στιγμή που έφυγα από τον ΠΑΟΚ. Συμμετέχω σε ένα από τα καλύτερα πρωταθλήματα της Ευρώπης. Ίσω άλλαξα και στα… κιλά (χαμογελώντας επειδή έχασε αρκετά)
Για την μεταγραφή του Παπασταθόπουλου στην Ντόρτμουντ: «Είναι πολύ καλός παίκτης. Έπαιξα μαζί του ως αντίπαλος και μονο καλά πράγματα μπορώ να πω. Θεωρώ ότι είναι από τους καλύτερους κεντρικούς αμυντικούς του γερμανικού πρωταθλήματος. Πιστεύω ότι μπορεί να παίξει στην ενδεκάδα της γερμανικής ομάδας, έχει όλα τα προσόντα για αυτό»
Για την γυναικεία ομάδα της Βόλφσμπουργκ που πήρε το CL: «Έχει πολύ καλή ομάδα, την καλύτερη στην Ευρώπη. Έχω δει παιχνίδια της και παίζουν πολύ καλά αν και είναι μια καινούρια ομάδα»
Για τον τελικό αύριο στο Γουέμπλει: «Εγώ βλέπω ότι η Μπάγερν θα το σηκώσει αλλά σε έναν τελικό όλα μπορούν να συμβούν. Η Ντόρτμουντ έχει πρόβλημα στην άμυνα αφού έχει αργά στόπερ. Αλλά έχει μπροστά τον Λεβαντόφσκι που είναι σπουδαίος παίκτης. Οι λεπτομέρειες θα κρίνουν τη διαφορά. Πιστεύω ότι θα είναι ένας καταπληκτικός τελικός και πιστεύω ότι ο παίκτης του τελικού θα είναι ο Ριμπερί»
Για το αν η στήριξη στον Κλοπ είναι παράδειγμα για τις ελληνικές ομάδες: "Πρώτα απ' όλα δεν καταλαβαίνω γιατί η Μπάγερν αλλάζει προπονητή άσχετα αν πηγαίνει ο Γκουαρντιόλα. Στην Ελλάδα δεν έχουν υπομονή για να στηρίζεται ένας προπονητής τόσο πολύ..."

3 σχόλια:

  1. "Εγώ είμαι ΠΑΟΚτσής πάντως και παρακολουθούσα μόνο τον ΠΑΟΚ."
    Είστε το μοναδικό μπλογκ ή σάιτ που αναφέρει αυτά τα λόγια του Βιερνίνια.
    Γιατί δεν υπάρχουν σε άλλα σάιτ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ρωτηστε τους. πιθανώς γιατί αρκέστηκαν σε copy paste από το συνδρομητικό. εγώ τον άκουγα και έγραφα. και για του λόγου το αληθές μπορείτε να δείτε από το novasports.gr μαγνητοσκοποημένη την εκπομπή "Ώρα των πρωταθλητών" και θα το ακούσετε. εκτός και αν θεωρείτε ότι εμείς απλά το προσθέσαμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε Ζαΐρη,
    επειδή σας έχω σε εκτίμηση και μου έκανε εντύπωση ότι κανείς άλλος δεν ανέφερε αυτά τα λόγια του Βιερίνια, ήθελα να το διασταυρώσω. Και δεν με ενδιαφέρουν τι γράφουν οι άλλοι δημοσιογράφοι. Με ενδιαφέρουν οι δημοσιογράφοι του ΠΑΟΚ. Εύγε σας.
    Αν κάποιος ποδοσφαιριστής ανάλογου μεγέθους του Αντελίνο έκανε ανάλογη δήλωση του στυλ "είμαι ολυμπιακος", θα ήταν πρωτοσέλιδο και πρώτη είδηση σε όλα τα κανάλια, αθλητικές ιστοσελίδες, μπλογκς, εφημερίδες...

    Τι να πει κανείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή