Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Χούσεν: "Να νιώσω σημαντικός για την ομάδα"



 Το δελτίο του βγήκε και αγωνίστηκε. Στο ντεμπούτο του σκόραρε. Ιδανικότερη αρχή για τον Χούσεν δε θα μπορούσε να υπάρξει. Ο Ολλανδός μετά το τέλος του αγώνα παραδέχθηκε πως η θέση του σέντερ φορ του αρέσει περισσότερο:
«Όταν ήμουν νεότερος έπαιζε πριν τους επιθετικούς αλλά τα δύο τελευταία χρόνια έπαιζα στον Άγιαξ υπό τις οδηγίες του Ντένις Μπέργκαμπ έχω μάθει να παίζω ως σέντερ φορ και αυτή η θέση μου αρέσει περισσότερο»,  και σε ερώτηση αν θέλει να μείνει και μετά από το τέλος του δανεισμού του δήλωσε: «Είμαι εδώ για να παίξω σημαντικό ρόλο. Θέλω να παίζω, γιατί στην προηγούμενη ομάδα μου δεν έπαιρνα πολλά ματς. Αν νιώσω σημαντικός στην ομάδα και η ομάδα με θέλει θα δούμε»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου