Δευτέρα 3 Ιουνίου 2013

«Κάποιοι και γύρω από τον ΠΑΟΚ δεν θέλουν το καλό του συλλόγου»

Ο Γιώργος Γεωργιάδης είπε πολλά και σημαντικά με το τέλος του αγώνα. Έβγαλε πίκρα για το ότι η αμφισβήτηση προς το όνομα του δεν ήρθε μόνο από τους δημοσιογράφους αλλά και τον κόσμο αλλά και από ανθρώπους μέσα από τον ΠΑΟΚ που μέχρι πρότινος ήταν και τους θεωρούσε συνεργάτες του. Ο Γεωργιάδης που θα σκεφτεί αν θα επιστρέψει στη θέση του τεχνικού διευθυντή αφού όπως φάνηκε θέλει να συζητήσει με τους ανθρώπους εκείνους, κάποιοι από τους οποίους όπως αποκάλυψε εν αγνοία του  πήραν πρωτοβουλία να κάνουν συζητήσεις με τους παίκτες αγνοώντας ότι στα αποδυτήρια αυτός είχε την ευθύνη. Στην αρχική του τοποθέτηση είπε: «Για πρώτη φορά έκανα αλλαγή στο 91΄γιατί δεν άντεχα να δω να δεχόμαστε γκολ στα τελευταία λεπτά της αναμέτρησης.  Υπάρχει ανακούφιση στην ομάδα γιατί πέτυχε τον στόχο μέσα από μια δύσκολη περίοδο. Είναι μεγάλη υπόθεση να βρίσκεσαι στα προκριματικά γιατί δίνει όραμα και πρεστίζ αλλά πρέπει να μάθουμε από τα λάθη μας. Δεν πήραμε το πρωτάθλημα και μόνο τότε πρέπει να πανηγυρίζουμε. Είναι η 3η φορά που βρισκόμαστε στο CL και μας δίνει όραμα αυτή η προοπτική»
Για το αν νιώθει ξανά… καλός προπονητής: «Εγώ ξέρω ποιος είμαι. Ήταν μια δύσκολη περίοδος και στα παιδιά έχω πει ότι αν δεν ήμουν ικανός δεν θα ήμουν εδώ. Στα δυο πρώτα ματς ήμουν ο άπειρος, μετά ο ικανός, μετά ξανά ο ανίκανος, σήμερα δεν ξέρω. Αυτή είναι η κριτική στην Ελλάδα και πρέπει να τη δεχθούμε…»
Για το ότι η ομάδα έδειξε ξανά άλλο πρόσωπο: «Είχα πει στους παίκτες ότι θα χρειαστούν όλοι και είχα πει ότι είναι δύσκολο να παίζεις με την ίδια ενδεκάδα συνεχώς.  Όλοι στεκόσασταν πολύ στα αποτελέσματα.   Με τον Ατρόμητο χάσαμε στο 90’ με τον ΠΑΣ δεν ήμασταν κατώτεροι ενώ και με τον Ατρόμητο στην Τούμπα μπορεί να είχε αυτός τα δοκάρια αλλά και εμείς κάναμε ευκαιρίες»
Για την εικόνα του δευτέρου μέρους: «Μιλήσαμε στα αποδυτήρια για τα λάθη μας. Σήμερα φτύσαμε αίμα για να κερδίσουμε. Στο πρώτο μέρος δεν ήμασταν καλοί αλλά στο δεύτερο βελτιωθήκαμε και επιτέλους από στημένα ήρθαν τα γκολ  σαν να μας το χρωστούσε κάποιος…» για να συνεχίσει: «Ο ΠΑΟΚ ήταν η καλύτερη ομάδα στα πλέι οφ»
 Για το αν θέλει να αφιερώσει κάπου την πρωτιά: «Εγώ δε θέλω να πανηγυρίσω. Την αφιερώνω στην οικογένεια μου αλλά και στον Ιβάν Σαββίδη που πήρε χαρά και πρέπει να δει πιο ψύχραιμα και καθαρά τα πράγματα για να πάει καλύτερη η ομάδα»
Για το τι θεωρεί ότι πρέπει να αλλάξει ο ΠΑΟΚ: «Πρέπει να υπάρχει ηρεμία, καλύτερη οργάνωση γύρω από το αγωνιστικό τμήμα. Καλύτερη νοοτροπία και από τον κόσμο μας. Υπάρχουν στην ομάδα άνθρωποι που πρέπει να εμπιστευτούμε και μπορούν να πάνε τον ΠΑΟΚ ψηλά. Πρέπει να επικρατεί η ψυχραιμία γιατί σε καταστάσεις άγριες κανείς δεν ωφελείται. Υπάρχουν άνθρωποι και γύρω από την ομάδα που δε θέλουν το καλό και την ηρεμία της ομάδας» 
Για το μέλλον του: «Εγώ δεν ήρθα στον ΠΑΟΚ για να γίνω προπονητής. Έτυχε να βρεθώ στον πάγκο. Το τι θα γίνει είναι άγνωστο. Δεν έχω μιλήσει με τους ανθρώπους απλά αυτή τη στιγμή είμαι ανακουφισμένος. Απλά δε θέλω να γίνω δεύτερος βοηθός, δύσκολα να κάνω κάτι τέτοιο»
Για το τι θα πει: «Πρώτα απ’ όλα αν χάναμε σήμερα… ότι συμφωνία είχαμε κάνει πιστεύετε ότι θα ίσχυε; Εγώ μετά τα άσχημα αποτελέσματα έμπαινα στα γραφεία και έβλεπα παράξενα βλέμματα πάνω μου. Αν χάναμε θα ήταν δύσκολη η κατάσταση» για να συνεχίσει: «εγώ ήμουν στα αποδυτήρια όλο αυτό το διάστημα και εν αγνοία μου κάποιοι μιλούσαν και συζητούσαν με τους παίκτες παίρνοντας από μόνοι τους την πρωτοβουλία…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου