Τρίτη 28 Μαΐου 2013

"Από τέτοια ματς δεν λείπει κανένας"

Ικανοποιημένος με την αγωνιστική εικόνα που παρουσιάζει ο Ατρόμητος στα play off εμφανίζεται ο Στέφανο Ναπολεόνι. Ο Ιταλός επιθετικός τόνισε πως οι παίκτες της ομάδας του Περιστερίου ευχαριστιούνται το ποδόσφαιρο τη δεδομένη χρονική στιγμή, ενώ υπογράμμισε πως οι αντίπαλοι του Ατρομήτου φοβούνται την ομάδα του.
Ο Ναπολεόνι μίλησε στην εφημερίδα «Goal». Αρχικά, ο Ιταλός επιθετικός δήλωσε: «Παίζουμε πολύ ωραία μπάλα και το απολαμβάνουμε. Νιώθουμε ότι ο κόσμος μας χαίρεται και οι αντίπαλοι μας φοβούνται. Πραγματικά το ευχαριστιόμαστε και ξεχνάμε και την πίεση για το αποτέλεσμα και την κούραση από τους συνεχόμενους αγώνες. Τώρα παίζουμε σαν Ατρόμητος».
Σχετικά με τη δική του απόδοση δήλωσε: «Όταν ήρθε ο κ. Παράσχος ήμουν πεσμένος ψυχολογικά. Μίλησα και με βοήθησε πολύ να νιώσω καλύτερα. Με ξέρει καλά και ήξερε ποια είναι η θέση που μου αρέσει να αγωνίζομαι και στην οποία μπορώ να αποδώσω καλύτερα. Η θέση μου είναι στην κορυφή της επίθεσης και σε αυτήν έχω κάνει τα καλύτερά μου παιχνίδια. Μη νομίζετε ότι μας λέει πολλά. Απλά μας πιστεύει και μας αφήνει να παίξουμε ελεύθερα. Το ίδιο έγινε και με τον Σουμπίνιο».
Επίσης, ο Ιταλός ποδοσφαιριστής αναφέρθηκε και στον τραυματισμό του: «Η φετινή χρονιά είναι δύσκολη. Δεν μπορώ να χαρώ. Όλο κάτι γίνεται. Μετά το γκολ ένιωθα πολύ ωραία και ήρθε ο τραυματισμός. Αυτό το πρόβλημα όμως δεν είναι ικανό να με κρατήσει εκτός από τον αγώνα με τον ΠΑΟΚ. Από τέτοια ματς δεν θέλει να λείπει κανείς».
Τέλος, ο παίκτης της ομάδας των δυτικών προαστίων υπογράμμισε: «Κυκλοφορεί μια φωτογραφία που είναι χίλιες λέξεις. Αναφέρομαι σε αυτή που όλη η ενδεκάδα πανηγυρίζει, χορεύει με το γκολ που πέτυχα. Είναι σαν να το πέτυχε όλη η ομάδα και όχι ο Ναπολεόνι. Όλοι οι παίκτες χαμογελούν και πραγματικά είναι μια εικόνα που μου έχει μείνει, γιατί δείχνει πως είμαστε δεμένοι. Μια οικογένεια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου