Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

"Αντέχω ένα χρόνο ακόμη"

Την πρόθεσή του να παίξει μπάλα για τουλάχιστον έναν ακόμη χρόνο εξέφρασε ο Μπρούνο Τσιρίλο τονίζοντας πως θέλει να είναι πιο κοντά στην Ελλάδα. «Ήταν μια καλή εμπειρία, σε μία ομάδα με ένα σοβαρό σχέδιο. Παρά την απειρία των παικτών-καθώς εγώ ήμουν ο μεγαλύτερος-οι παίκτες έδειξαν επαγγελματισμό και εξασφαλίσαμε την άνοδο», δήλωσε ο άλλοτε άσος της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ.

Όσο για το δικό του μέλλον, τόνισε πως θέλει να βρίσκεται πιο κοντά στην οικογένειά του: «Θέλω να συνεχίσω να παίζω. Είμαι καλά σωματικά και θα ήθελα να παίξω για έναν ακόμη χρόνο. Το συμβόλαιό μου με τη Μετς τελείωσε. Είναι πιθανό να μείνω, γιατί μου έχει γίνει πρόταση, αλλά έχω κι άλλες προτάσεις. Σύντομα θα έχω νεότερα. Θα ήθελα να πάω πιο κοντά στην οικογένειά μου, που ζει στην Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου