Στην Έρα Σπορ μίλησε ο Άγγελος Αναστιάδης για την παρουσία των τριών ελληνικών ομάδων που αγωνίζονται στην Ευρώπη και αναφέρθηκε εκτενώς και στον ΠΑΟΚ τονίζοντας ότι έχασε μεγάλη ευκαιρία να πάρει τη νίκη απέναντι στην Τότεναμ ενώ χαρακτήρισε καλό προπονητή με αρχή και τέλος τον Λάσλο Μπόλονι. Αρχικά για τον αγώνα με την Τότεναμ είπε:
«Έχασε μια μεγάλη ευκαιρία να κερδίσει μια ομάδα η οποία ήταν πολύ κατώτερη από αυτόν. Είχε βέβαια κάποιες φάσεις προς το τέλος και το χαμένο πέναλτι, αλλά πιστεύω ότι θα μπορούσε να έχει καλύτερη απόδοση και να κερδίσει πολύ άνετα το παιχνίδι. Η Τότεναμ ήταν μια ομάδα με αμούστακα παιδιά που για πρώτη φορά παίζανε μεταξύ τους και με έναν προπονητή, ο οποίος είπε ότι δεν τους ενδιαφέρει καθόλου το ΟΥΕΦΑ.Με αυτά τα δεδομένα πιστεύω ήταν μεγάλη ευκαιρία που την έχασε η ομάδα. Εγώ αυτό είδα. Είχαν προβλήματα οι Άγγλοι σαν ομάδα, ομογένεια, ευρωπαϊκών παιχνιδιών κλπ. Βέβαια θα μπορούσε η ομάδα να φύγει με τη νίκη, έστω και με αυτή την εμφάνιση. Θα μπορούσαμε να το πάρουμε το παιχνίδι, γιατί είμαστε καλύτερη ομάδα από αυτούς, όπως ήταν χθες»
Διαπιστώνετε αλλαγές στον τρόπο παιχνιδιού του ΠΑΟΚ με τον Μπόλονι, από ότι με τους προκατόχους του;
«Είναι καλός προπονητής. Έχει αρχή και τέλος και συγκεκριμένο σχέδιο στο παιχνίδι. Ειδικά σε σχέση με κάποιες ομάδες που δεν έχουν τίποτα.»
- Που είναι η όποια αδυναμία του ΠΑΟΚ, τι πρέπει να προσέξει για να κάνει το βήμα παραπάνω;
«Δεν γνωρίζω. Εγώ δεν είμαι εκεί και πρέπει να ρωτήσετε τον προπονητή. Εμείς οι από έξω, λέμε θεωρίες, όπως κι εσείς οι δημοσιογράφοι. Σαν επαγγελματίας προπονητής, εγώ δεν μπορώ να κάνω κριτική γιατί, επαναλαμβάνω, δεν γνωρίζω».
- Ελπίζετε σε καλύτερη συνέχεια από τον ΠΑΟΚ;
«Όλοι το ελπίζουμε. Κι όλοι το πιστεύουμε. Γιατί αν ήταν μια Τότεναμ που κατέβαινε με την κανονική ομάδα και την ενδιάφερε ο θεσμός, θα λέγαμε ότι ήταν επιτυχία που πήραμε το ισόπαλο αποτέλεσμα. Αυτή τη στιγμή ο ΠΑΟΚ είναι στεναχωρημένος που δεν κέρδισε. Και όλοι είμαστε, γιατί θέλει βαθμούς και ο ΠΑΟΚ, αλλά και η Ελλάδα"
ρε άντε παράτα μας.
ΑπάντησηΔιαγραφή